COME THEY TOLD ME

På lunchen blev det tillbakalämnande av mupp-tröjan och sallad på Cupido med Jakob. Ganska ovärt egentligen eftersom jag fick stressa som jag vet inte vad sen, orkade knappt äta något och kom ändå försent. Och nej det är ingen big deal att komma försent, men efter min 23 försena ankomster är det en ganska big deal.
Efter Lucia-övningar kilade jag ner mot stan för att träffa Moa. Gick till hennes skola ända i Luthagen men när jag kom dit satt hon på bussen mot stan redan. Men jag fick mig en rejäl promenad och det kan behövas. Tur i oturen heter det väl? Efter våran shoppingtur var jag en stor kofta och en gul klocka rikare, och lite mättare i magen.
Imorgon har jag biologiprov. Jag är då smart nog att låna ut böckerna till Jakob. Sen var jag ännu smartare så jag glömde att hämta dom. Alltså är tiden jag pluggat idag 0 minuter. Lyckad jag är idag tycker jag.

Grey's Anatomy måste vara ett av de bästa programmen i världen. I dagens program, i slutet, när "Little Drummer Boy" spelades, ville jag mest bara slänga mig ner i soffan och gråta.




Vill ha några fler såna här.. / Hanna


Kommentarer
Postat av: gulnaz

jag vill ha en sån! vart hittar man såna? :D

2009-12-04 @ 16:08:48
URL: http://gulnazsaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0