FJÄRDE DECEMBER

Jag älskar att gå runt på stan. Det är julpyntat och överallt hör man julmusik. Dock jag inte på stan idag, utan igår med min kära vän Linnea. Det blev byte av tröja, leta efter skor och äta munkar. Sen gick vi hem till henne och skrev önskelistor, gjorde mat genom att hela ner lite olika saker i en stekpanna och resultatet blev jättegott! Vi kollade även på Chapter 27 och Apokalypto. Två riktigt sjuka filmer, den ena mer än den andra och på heeelt olika sätt.

Idag fyller min underbara mormor hela 66år! Jag och lillebror ringde och sjöng för henne och hon blev superglad. Imorgon åker jag upp dit, sover över och tar det bara lugnt. Jag längtar lite kan man väl säga.



Min kära mormor och min morbror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0