++++++

Idag var det exakt 1 år, 7 månader och 8 dagar sen jag blev påkörd.
Vilket liv jag har. Sitter och räknar ut helt onödiga saker.
Min kusins barn fick 20 000 kronor sen hon blev biten av en hund och fick ett pyttelitet ärr,
fatta då hur mycket jag borde få, jag har ändå bestående hjärnskador liksom.
Eller hjärnskador och hjärnskador, jag får det att låta som om jag har blivit typ cpskadad.
Men jag lovar, såna hjärnskador är det inte!
Jag har kommit på mig själv att jag säger "liksom" i typ alla meningar jag säger. Och "typ".
Så nu ska jag försöka sluta med det, försöka kan man alltid göra!

Helt onödig inlägg, men skitsamma.
Pusshej!



Märks det att jag älskar att fota kanske?


Kommentarer
Postat av: Svamp

Men du kommer få någon massa pengar sen va? Det borde du ju få iaf! Bestående hjärnskada ;) det är ju riktigt illa, och det låter ju grymt illa. Du kan ju ha den som en ragnings replik eller nått :D

2009-12-13 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0