HANNA CALLING

Har fått två frågor som jag tänkte ta och svara på när jag ändå är på gång.

Någon undrade var man kan köpa knokk-klockorna (från inlägget COME THEY TOLD ME).
Jag vet bara vart man kan köpa dom här i Uppsala och det är antingen på Skank som ligger på S:t Olofsgatan 9 eller på Blå som ligger på Forumtorget där den gamla Levi's affären låg.

Den andra frågan gäller bilderna i inlägget SUCH A PERFECT DAY.
Bilderna hittade jag på Coldplay's hemsida, och där kan man hitta hur mycket fina bilder som helst om man bläddrar lite i arkiven.

Nu är det dags för mig att plugga, skriva önskelista och dricka något eftersom jag inte druckit något på hela dagen och jag känner att huvudvärken börjar komma krypande.

Förresten har jag och Ise lite planer på ett videoinlägg, är det något som skulle uppskattas?



Kommentarer
Postat av: louise

jaa, de kommer att uppskattas 8) <3

2009-12-06 @ 21:08:15
URL: http://lolisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0