MR BRIGHTSIDE

Jealousy, turning saints into the sea            1. Jag älskar låten!
Swimming through sick lullabies                   2. Min kamera är lagad!
Choking on your alibi                                     3. Jag hade inte en enda lektion idag!
But it's just the price I pay                            4. Imorgon blir det balett och julshow för
Destiny is calling me                                         hela slanten!
Open up my eager eyes                                 5. Nu ska jag ladda upp lite egobilder!
'Cause I'm Mr Brightside                                6. Sen ska jag duscha!
                                                
                                                  Pusshej!
                            
         
         
         
                                             Jag saknar min hanna nåt så fruktansvärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0