PAPPA 50 AR!

Okej jag ljog nog lite nar jag sa att jag skulle halla mig borta fran datan.
Igar var vi pa en jattemysig restaurang och at tapas samtidigt som det pumpade mysig julmusik fran en pub bredvid. Jag har ingen julkansla overhuvudtaget men det tyckte jag bara var for mysigt!
Idag har jag inte hunnit med sa mycket mer an att ga upp och gratta pappa pa fodelsedagen, han blir ju 50 hela ar idag! Och nu kom jag nyss in fran den skinande solen efter att ha legat och solat i en timme.
Kan inte sluta tanka pa hur vadret maste vara hemma. Kallt, snoigt och trakigt. Har ar det motsatsen.
Har redan hittat pa lite vad jag ska kopa for presenter och har aven hittat tva vaskor som jag ska forsoka pruta till mig!

Nu ska jag kila ut och ta tillbaka min solstol. Ha det sa bra det bara gar dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0