TENERIFFA HERE I COME

Nu var man nyduschad, nästan fördigpackad och färdig att åka. Farbror kommer halv sex imorgon bitti och skjutsar oss till Arlanda. Hymnelius träffar vi på flygplatsen och sen bär det av till Teneriffa!
Längtar något enormt, men tyvärr verkar det inte som om vädret kommer att bli det bästa. Det ska tydligen regna och till och med åska någon dag..
Menmen, jag kommer bort från kylan, skolan och även en del människor som man inte har så stor lust att umgås med.
Men såklart kommer jag sakna väldigt många. Och jag kommer sakna Ärtan (tack för det fina inlägget, även fast det inte direkt var den snyggaste bilden på mig haha!).
Ni får ha det så bra, men förvänta er inte att jag ska bli brun. Dom förväntningarna har nämligen jag släppt taget om.

Vi hörs om en vecka, om jag inte får tag på någon slags dator innan det. Pussen



Bilden har ni redan sett, men jag gillar den så ni får se den igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0