JAG FLYTTAR MIG INTE

Idag åkte jag hem en sväng men efter en halvtimme ringer mamma och säger att jag ska åka till Kvarnen för att låsa upp min mobil. Medans vi väntar på att den ska bli klar hinner vi med lite frukt och bulle på Cajsa's Kök, vi köper de tre första Twilight-böckerna inför semestern och vi köper även en varsin adventskalender från Haribo till mig och min bror. Oavsett ålder är det en tradition att ha en sån tycker jag.
När mobilen är upplåst trampar vi hemåt och påvägen stannar vi till hos frisören och jag klipper äntligen mitt hår. Var ett år sen sist. Egentligen ville hon att jag skulle klippa riktigt kort eftersom det var så slitet, men det tar jag en annan gång. Man ser inte så stor skillnad, men det känns definitivt kortare. Kan försöka slänga upp en bild någon dag när jag kommit åt min lillebrors dator, den brukar jag ha så roligt med så!

Slänger upp lite fräna bilder på mig och Iselinn för några veckor sen.







/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0