NAKED JUICE BAR

Dom senaste två veckorna har jag spenderat på Naked Juice Bar på Arlanda. Och jag har haft hur kul som helst. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara där dom följande två veckorna också. Men nu kan man inte alltid få som man vill. Därför ska jag till skolan imorgon, som alla andra niorna på Vaksalaskolan. Vissa kanske tycker att det är skönt att komma tillbaka. Andra kanske känner som jag. Känner inte annat än sorg när jag tänker på att jag imorgon inte ska stressa iväg till tåget för att 20 minuter senare vandra in i Sky City och mötas av Roni och Jennie-Lee som säger godmorgon. Jobba, prata, skratta, skämta för att några timmar senare se Charlotte som kommer vandrande med ett stort leende på läpparna. Det kändes som en trygghet att vara där. Och jag saknar dom något enormt.

Nu ska jag sluta låta så deppig och istället hoppa in i duschen.
Och sen sova. Och sen gå upp. Och sen gå till skolan. Usch.


Här får ni lite bilder på mig, någon vecka gammal.
Jag är iförd tröjan som jag jobbat i, från Naked Juice Bar.







/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0