ALL MY SECRETS AWAY.



Har minst hundra bilder att lägga upp här,
och ändå väljer jag en bild på mitt fina rum?
Var finns logiken i det?
Känner iallafall att jag har fullt upp för tillfället,
det är därför som Ise står för det mesta som
skrivs och visas på denna sida.
Och just nu gör jag allt jag inte borde göra.

Jag ska:
- Städa rummet, obviously.
- Städa garderoben.
- Plugga biologi, franska och matte.
- Redigera klart bilderna från i söndags.
- Lägga upp (underbara sommar-) bilder
här på bloggen så att ni får se hur
underbart det är att sommaren har börjat.

Jag gör:
- Allt annat förutom det.

Nu ska jag kila och plugga.
Och så småningom kommer det en gigantisk bildbomb.
Peace out.

(Och varför skriver jag sommar hela tiden?
Jag menar såklart våren men är så glad att
värmen är här att jag nog tänker
att det är sommar bara därför.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0