CLEANING OUT MY CLOSET

Har hunnit med så otroligt mycket men samtidigt så otroligt lite idag. Åkte iväg och hälsade på min underbara farfar vid tolv. När jag kom hem kom mammas faster för att ta svinsprutan på mig, mamma och pappa. Inte för att jag känner att jag behöver ta den, snarare för att lugna mamma och pappa. Nu sitter jag här med en arm som känns väldigt död och kollade nyss klart på "Män som hatar kvinnor".

Mamma och jag har pratat lite om att åka till London på sportlovet. Något som skulle uppskattas fruktansvärt. Eftersom det finns resor som inte kostar en förmögenhet kanske jag hamnar där om några veckor. Vem vet?

Nu ska jag ta och rensa ur min garderob samtidigt som jag lyssnar på Regina Spektor, Carla Bruni och lite Rose. Och imorgon ska jag försöka hämta min kamera, då får ni bilderna från Romme. Och jag är lite avundsjuk på Ise som har sin fina systemkamera att ta bilder med. Längtar till min födelsedag..



Skulle inte sitta helt fel va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0