MONDAY.

Dagen bjöd på Michael Jackson-konsert i Musikens Hus, träffade många människor där som man inte träffar alltför ofta. Kommentar om konserten var väl att jag gillade den. Väldigt mycket. Jag har ju då för er som inte vet en stor passion för människor som dansar och sjunger, om jag vet vilken låt det är kan jag bli helt galen. Alltså blev det mycket skrik och mycket leenden till människorna runtom mig.

Efter konserten kilade jag ner på stan med Erica, Grädda och Rosanna. Det blev ett linne och en tröja. Fast är osäker på om jag ska behålla båda eftersom jag inte har några pengar kvar.

Slutligen slänger jag iväg ett litet försenat grattis till min barndomsvän och granne Victor som fyllde år igår.



En väldigt gammal bild på Victor
tillsammans med sin mamma och pappa.
Tror att ni nog kan lista ut vem av dom som är Virre.


Kommentarer
Postat av: ärtan

aaaaah jag ÄLSKAR bilden haha!

2010-02-02 @ 09:32:00
URL: http://fattigamarsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0