ROMME 2010

Jag har varit lite oaktiv på bloggen på senaste tiden som vissa kanske har märkt. Anledningen? Jag är för lat helt enkelt. Orkar inte göra någontnig för tillfället. Men jag kör en liten sammanfattning och sen en förklaring på varför ni inte får några bilder.


Onsdag - Träffade Moa nere på stan och vi drog en liten fika innan jag kilade iväg för att möta Julia som sov hos mig. Vi körde på spa med masker och hade det riktigt bra helt enkelt.

Torsdag - Klockan 6 gick jag och Julia upp, packade och åkte iväg till skolan vid 7. Där lassade vi in våra väskor i bussen och åkte iväg till Romme med resten av skolan, de som ville alltså. Dagen bjöd på mycket skratt, många trevliga åkturer och härliga minnen som jag förhoppningsvis inte glömmer i första taget. Eftersom varken jag eller ni orkar sitta och skriva/läsa om alla händelser här så hoppar jag över det. Men jag måste bara säga att en av de roligaste synerna någonsin var Julia som körde in under en gran och låg kvar där.. Bild kommer såklart! Bussresan hemåt var oxå den mycket rolig, älskar de flesta niorna på min skola så det gjorde väl hela resan.

Fredag - Träffade Elin på stan och fikade med henne på Ofvandahls. Efter någon timme drog vi oss hem och efter mycket inställda planer slutade min kväll som så att jag hamnade hos Maria som åker till Tanzania imorgon för att volontärjobba i två månader.

Och anledningen till att ni inte får några bilder än är att jag glömde min kamera på bussen efter Romme och jag har inte haft tid att hämta den än. Men det kommer jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0