21 JANUARI

Idag slutade jag lite tidigare eftersom jag hängde med på den andra kemi-lektionen. Linnea och jag hamnade i musikens hus där det var tänkt att vi skulle plugga fysik men istället satt vi och lyssnade på några alkisar som hade deep talk. Efter några timmar kom Julia och hon och jag knallade ner på stan där vi tog bussen hem till Julia tillsammans med Fanny och Matilda. När vi kom fram fick Fanny och jag fynda i en klädhög som Julia rensat ut fårn sin garderob. Vi hittade lite olika saker och när vi ätit middag åkte vi till Friskis&Svettis där vi skulle köra aerobics. MEN när vi kom dit var det fullbokat, så vi körde på intensiv istället. Ja INSTENSIV. Jag blev liksom trött av bas. Men jag lever och jag tog till och med en promenad hem.

Imorgon kör Josse, Anna och jag på en tågresa till Stockholm där vi ska fika, plåtas och intervjuas av FRIDA. Och sen får vi se vadsom händer i helgen. Och juste, mina kusiner är i Kenya nu.. Varma varma Kenya.. Är liiite avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0