AMAZZZING


Jag har vart duktig idag.
Jag har rensat min garderob.
2 fulla IKEA-påsar med saker jag inte vill ha.
Eller det mesta ville jag ha, men jag måste faktist säga att jag har växt.
Så ja, dom KAN jag inte ha. Och det är ju synd.
Men jag överlever :) 
Jag ska shoppa igen allt jag slängde, hanna vet var.
Men till er som läser det här tänker jag inte säga var!
Det får bli en surprise.
hihi








jag kan passa på att visa mina underbara skor jag fick av min kära mami och papi i julklapp!

peace out


Kommentarer
Postat av: mhalin

Gryyyymt snygga skor! Vet du vart dom är ifrån? :))

2010-01-07 @ 19:31:44
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: mhalin,

svar - najjs! :D kan du kanske ta reda på vad affären hette för jag ska till usa i sommar och kan kanske hitta några lika snygga skor då ! :D hihi

2010-01-07 @ 21:02:35
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vart har du köpt dom där turkos blommiga lite glansiga skorna? Typ ballerina? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0