ANOTHER SONG ANOTHER DAY.

Okej okej jag måste själv medge att det blivit lite för mycket Coldplay på denna blogg de senaste dagarna (förlåtförlåtförlåt Ärtan!). Men jag kan inte rå för att jag börjar le helt okontrollerat så fort jag hör något som har med dom att göra. Ikväll visades dom på MTV World Stage, och jag behöver väl inte säga så mycket mer än att jag var uppe i himlen och lyssnade på gudarna. Det är väl på ett ungefär vad jag känner. Slänger upp ytterligare två videor med dem. Och jag ska försöka bättra mig jag lovar.
Måste bara tillägga att jag tycker att MTV borde visat när dom spelade i Stockholm istället, det var så mycket bättre än denna Japan spelning.






Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos Gulnaz. En tjej som jag inte varit med på grymt länge, och en tjej som jag tycker grymt mycket om att vara med. Vi kollade film, tv och hon gödde mig med mat haha! Och jag utklassade henne på tv-spel.. Host..

Dags för sängen. Sov så gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0