BLÅ LOTUS

Gårdagen var helt underbar. Josse, Anna och jag tog tåget till Stockholm och när vi klivit av tunnelbanan lite senare träffade vi Angelica och sen traskade vi iväg till ett av världens mysigaste caféer. Där väntade redan fotografen. Vi beställde fika och satte igång med frågorna samtidigt som han satt och tog kort. Jag måste ju tillägga att jag är så otroligt glad över mina praoer som jag hade i åttan, båda två. Tack vare dom har jag träffat nya härliga människor och fått möjligheter att göra saker som jag troligtvis inte hade kunnat få göra om jag inte hade praoat där.

Inatt sov Josse och Anna här och det blev New Moon för hela slanten. Nu på morgonen åkte dom iväg på träning och jag är uppe tidigare än vad jag brukar vara på en lördag. Men just nu är det så att pappa tvingar ut mig och resten av familjen på en promenad, alltså ska jag kila iväg och göra mig iordning. Ikväll blir det nog Linnea hoppas jag!







Laddar upp lite finfina bilder på mig och Ärtan. Som jag saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0