GONE BABY GONE

Nu har käre Jakob satt sig på planet till Afrika och han kommer inte hem förrän om sex månader. Gissa vem som kommer sakna honom hur mycket som helst? Jo jag. Jag skulle göra det nu oxå om det inte vore för att jag ännu inte förstått att han är borta. Nu får jag bara försöka stå ut i ett halvår innan jag får se honom igen. Jag ska nog överleva. Hoppas jag iallafall.

Idag begav jag mig till Arlanda för att inte bara säga hejdå till pojken utan även hälsa på på Naked Juice Bar. Men såklart ska tågen krångla massa så jag missar Jennie-Lee. Istället träffar jag Sofia som jag åker hem med sen eftersom även hon bor i Uppsala. Nu ska jag nog titta på en film innan jag slutligen somnar. Har dragit på mig rejäla sömnproblem på lovet, somnade inte förrän sju imorse. Det ska rättas till.
Och som vanligt har jag stor brist på bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0