NEW HAIRCUT

Nu var det gjort. Jag har klippt av mig håret. Med mig hade jag Josefin och Tessan. De satt på en varsin stol och tittade spänt på medans mitt långa hår sakta singlade ner på golvet. Jag ångrar inte att jag gjorde det. Det var en förändring jag ville ha och en förändring jag fick. Jag är nöjd. De som jag har träffat idag har varit nöjda. Inget att klaga över.

Eftersom jag inte tänker låta er vänta på att få se resultatet tog jag några snabba bilder med min mobil. Och eftersom det är meningen att ni ska få se klippningen har jag täckt över mitt ansikte. För att jag helt enkelt inte vill att ni ska se mina stirriga ögon med ringar under och en mun som skulle kunna liknas vid ett fett streck. Och jag förstår om ni blir irreterade på det. Jag blir det själv på människor som gör så. Nog om det, här kommer bilder.



En hårslinga är absolut inte intressant på något sätt. Men den här hårslingan satt tidigare fast på mitt huvud. Alltså var det här en del av mitt förut så långa hår. Och jag tycker att den här hårslingan faktiskt är ganska lång, alltså klipptes det av ganska mycket. Alltså är mitt hår väldigt kort.



Och här får ni en ganska suddig och otydlig bild på resultatet. Men ni får helt enkelt nöja er. Jag och min vanliga kamera är inte särskilt bra kompisar längre så jag väntar på att någon med en super kamera ska fånga mitt ansikte på bild en vacker dag (läs: iskall och snöig dag).

När jag var klar med håret köpte jag saker på Gina Tricot för mitt presentkort och mötte sedan upp Emily för att gå till Wayne's och fika lite. På kvällen kom Krisse och Johanna hit på middag och vi tittade på den andra Transformers filmen. Nu ska jag äta en bit mörk choklad, läsa "Ljudet av ditt hjärta" och sedan somna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du blev jättefin i din nya frisyr. Urläcker!!!

2010-01-06 @ 13:55:19
Postat av: Johanna

Låter bra ;D

Håret blev skit snyggt!

Såg ni klart påfilmen sen ? :P

2010-01-06 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0