ÖGAT

Haha vad låter bäst, The Eye! eller Ögat!
Svenska är så jävla fult, tråkigt och töntigt.
Så därför kommer jag skriva det här inlägget på engels.... nej, NORSKA!
Jeg og mine pene venner hade velet gå på cino,
men det ble ikke riktig som vi tänkt oss, så nå
skall jeg og mine pene venniner se på Öyet hjemme hos meg. 
Jeg bruker ikke like horrorfilmer, men jeg liker faktisk Öyet. 
Eller, jeg likte den ikke når jeg så den förste gangen, men
jeg har sett den noen ganger nå, så nå
liker jeg den veldig mye. 
Og for er som ikke vet att jeg er hallnorsk, kanske
funderte ute det nå. Ja, jeg er hallnorsk.

Nu kan ingen klaga på att jag aldrig pratar
norska, ha-ha !

 

 


Kommentarer
Postat av: hahahanna

äh, i verkligheten är det ända som räknas :)

2010-01-30 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0