SOUNDTRACK & SMYCKEN

Livet knallar och går här borta. Jag älskar verkligen att vara här. Måste börja åka hit oftare. Klockan är 13.20 och jag har redan hunnit med att äta både frukost och fika, mirakel! Haha nejdå men om jag varit hemma hade jag nog inte ens ätit frukost än. Det har spelats både New Moon och Twilight soundtracket här på morgonen. Och jag har fått låna sista boken i Twilight-serien. Det är ganska bra att jag har två kusiner som är lika insatta som jag är. 
Dagens planer är nog att åka till Nacka Forum, så fort Malin kommit hem från sin ridning.
Louise och jag har sprungit runt hela dagen och lekt med Elin, hon är så söt! Nu sitter Lojsan och jag och tittar på Frey Wille-smycken. Båda vill gärna ha en varsin ring eller en bangle men problemet är ju priset. Vi räknade ut att en ring kostade över 10000kronor. Alltså blir det ingen ring på ett tag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0