UP UP AND AWAY

Ärtan ska iväg på en liten flygtur (så mycket måste ni ha listat ut iallafall)
imorgon och jo jag är nog allt lite avundsjuk. Men bara för att jag inte vill
förstöra spänningen i hennes rebus så tänker jag inte avslöja vart hon ska. 

Vad jag ska försöka hinna med imorgon är att
stämma min gitarr, och sedan lära mig Roslyn på den.
Och sen ska jag sy en kjol. Och innan allt det här ska
jag träffa Johanna som kom hem från New York för några
dagar sen. Jag kommer att ha fullt upp. Och jag är ganska
säker på att jag inte kommer göra allt på min lista.

Och imorgon fyller även min syssling Tomas 20 år,
så jag slänger iväg ett litet grattis till honom oxå.

På bilden är det mina sysslingar.
Från vänster: Viktor - Erik - Tomas - Niklas










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0