SOMMARLOV

Både Ise och jag har tagit sommarlov och
även fast vädret inte varit på topp det mesta
av tiden så har vi hittat andra prioteringar än bloggen.
Hittills på lovet har jag varit ute
det mesta av tiden, hunnit sova
hos Ise två gånger och även
varit iväg till IKEA för att inhandla
lite saker som ni ska få se bilder på när de är klara!
Har även träffat mycket människor, märks att alla
vi gamla nior kämpar för att inte tappa kontakten.
Och idag tar jag tåget till Stockholm
för att umgås med mina favoritkusiner.
Vi ska troligtvis gå på SATC2 även fast solen
skiner som den inte gjort på ett bra tag.
Men redan ikväll är jag hemma igen för då
ska jag nämligen till Sofia Lindahl för att grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0