KISS AND TELL.

Saker som jag inte gjort på senaste tiden:
 - Gett lite överflödig tid till bloggen.
 - Varit hemma.
 - Laddat upp bilder från Anna's överraskningsmiddag.
 - Laddat upp bilder från stugan.
 - Laddat upp bilder från Romme.
Jag känner att det är vid bilderna som jag blir lite dålig.
Ska försöka bättra mig.

Saker som jag faktiskt har gjort på senaste tiden:
 - Bakat kakor med Majja.
 - Fikat med Conti.
 - Slösat bort nästan hela min månadspeng.
 - Bytt hårfärg.
 - Sovit hos mormor och morfar med mina kusiner.
 - Haft spa-kväll med ansiktsmask och bastu.
 - Greys och DH, behöver jag säga mer?




Här får ni en väldigt liten och väldigt
fräsch bild på mig i mitt nya hår.
Ni ska självklart få med både bättre kvalité
och även före-bild så snart som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0