THE WEEKEND.

Denna helg har jag haft fullt upp, minst sagt!
Kör en sammanfattning och slänger upp någon bild.

Fredag: När jag slutat skolan kilade jag ner på stan tillsammans med Josse, på vad jag trodde bara var en vanlig shopping runda, men som slutade med överraskningsfika för mig på Genomfarten. Blev otroligt glad och överraskad. Nån timme senare åkte jag hem till Julia där vi fixade oss och sedan begav oss till Svartbäcken där vi träffade några tjejer och senare på kvällen begav vi oss vidare.

Lördag: Vaknade upp hos Julia men fick ganska snabbt bege mig hemåt där det väntade släktingar, fika och presenter. På kvällen åkte jag ner till stan där jag mötte upp Tessan, Conti, Lindahl, Hedvig och Elin och vi gick iväg till Subway där vi träffade på Todden och Erik. När vi ätit upp gick vi vidare hem till en kille i deras klass där det började bra, men slutade mindre bra.. Men jag hade det otroligt trevligt ändå.

Söndag: Sprang till bussen som tog mig till stan och stadsbiblioteket där det hölls en poesitävling. Johan i min franskagrupp var nämligen med där, så jag var där tillsammans med Lisen, Rita, Emily och Hanna. Nu var det så att Johan vann första priset i sin grupp, och även våran franskalärare vann en språkresa om jag inte minns fel. Sen var det bara att traska hem i snöovädret.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0