HELT SLUT

Ligger helt slut i soffan och bara tar det lugnt.
Sista lektionen var orientering så jag har sprungit
runt som en galning i skogen och letat efter kontroller.
Plus att jag nyss kom hem från stan med Julia och mamma.
Inhandlades lite saker inför balen på torsdag.
Planerna för imorgon är att jobba
hela dagen och sen sy på klänningen.
Och på söndag blir det klassresa,
alltså Grönan på måndag oxå.
Och på tisdag är det äntligen dags för danstjejernas show!
Som jag längtat.
Så jag har ganska fullt upp nu för tiden.
Nu ska jag ta och vila riktigt ordentligt så jag orkar upp imorgon.



Bild på mig från i november skulle jag kunna tänka mig,
när jag praoade på Naked Juice Bar.
Nu blir det jobb istället.
Och jag saknar håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0