DET ÄR ENKELT ATT VARA KRITISK

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering.
Helgen såg ut som så att det vart
halvdag med Sophie i fredags,
umgås med kusinerna på lördagen och
vart då även sjuk som höll i sig fram tills igår.
Just nu sitter jag på engelska och ska egentligen
ha kommit på ett ämne som jag ska ha
föredrag om om några veckor,
men får väl skriva upp mig på musik
och sen utveckla lite från det så löser det sig nog!
Efter engelskan blir det matte, ska lämna in
en (halvfärdig) matteinlämning och sen blir
det även lite prov på det, åh så underbart (ironi..).
Efter matten är det dags för vinterprat,
mitt handlar chockerande nog om Coldplay.
Vid halv fem beger jag mig tillsammans
med tre tjejer i min klass ner till stan då
det blir till att plugga inför NK provet imorgon.
Vem sa att GUC inte hade plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0