TILLBAKABLICKAR #3

Hösten kom och jag började gymnasiet och träffade dom här kattiga katterna.
Sjuk humor på riktigt, så jävla skönt gäng hestar!
jag och frida ställde upp i "Utmaningen 2010", kan ha vart det roligaste jag gjort i sklolan nånsin!
det blev höst och jag och min kära fru firade 6 hela månaders Äktenskap!
Det blev vinter, och jag och min akissekatter drog en trip till Hälsingland en helg.
Pictinary, julbord och strul med badtunna var det vi åstadkom.
och juste, jag fick mitt smeknamn MUSBRALLAN
Jag oxh Linnea gick ääääntligen på SJUKT JÄVLA UNDERBART GRYMMA JOHNOSSI!
Jul och nyår bara svischade förbi.
Nyår spenderades med frida, klara och tessa. LOVELY






resten av jullovet spenderades uppe i fortfarande lika underbara Hälsingland!
ETT GRYMT 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0